Rahsia Internet: cara buat duit dengan youthsays

Saya akan tunjukkan cara-cara nak buat duit dengan Youthsays ni.
Okay bagi yang baru nak berjinak-jinak dalam Youthsays ni, jom mula buat duit sekarang:

First sekali, bagi yang belum ada Youthsays, sila join dulu..

klik di sini dan kemudian register akaun Youthsays.

Anda cuma perlu masukkan e-mail anda untuk register..Selepas itu, satu activation link akan dihantar ke dalam e-mail anda..

Just klik saja kat link yang diberikan..kemudian anda akan dibawa semula ke website Youthsays untuk pendaftaran penuh..Isikan segala butiran diri anda sebetulnya..

Selepas itu kita dibawak ke homepage kita di dalam YS..biasanya utk org yang baru mula join, akaunnya akan ditanda “not verified” seperti di atas..tak perlu risau apa2, nanti dia akan verified sendiri..Kita dah boleh start guna YS ni walaupun belum verified..

Jadi macamana nak buat duit? Jom tengok langkah-langkah untuk buat duit dengan YS di bawah:

1. Menjawab Survey

Salah satu caranya ialah dengan menjawab survey berbayar yang akan ada dari masa ke semasa..Klik pada tab “Surveys & Polls” kat atas tu dan anda akan dibawa ke page yang dipenuhi dengan Polls…Bagi yang baru mula join, anda boleh Contribution Points (CP) anda yang pertama dengan menjawab Profiling Survey seperti yang tertera di dalam page tersebut

Selepas dah jawab survey di atas, anda akan dihadiahkan 100 CP secara automatik.. CP ini berguna untuk anda bid hadiah-hadiah yang menarik dalam tab “Contest”
Survey berbayar itu sangat jarang ada sebenarnya..jadi anda perlu cek dari semasa ke semasa takut-takut terlepas rugi pulak..Anda boleh jawab segala Polls tu untuk kumpul lebih banyak CP.

2. Mempromosikan Commercial Campaign

Ini adalah cara utama untuk dapat income dari YS..klik pada tab “Advertising” dan anda akan dibawa ke page yang dipenuhi dengan pelbagai jenis campaigns..Hanya commercial Campaign saja yang akan memberi duit untuk anda manakala campaign yang lain-lain akan memberikan CP.

Pilih Commercial Campaign yang belum ada tanda “Completed”
Klik pada “Details”, dan page seterusnya klik pada button “Share”
Baca betul-betul dulu Terms & Conditions dia..Ini penting untuk mengelakkan akaun anda kena suspend akibat melanggar syarat2 di atas..Selepas dah baca, tick pada kotak di bawah tu dan tekan button “Support This Campaign”.

Kemudian kita akan diberi link untuk di-share kepada orang ramai..Bagi yang 1st timer, anda perlu pilih profile URL dulu sebelum dapat link tersebut

Apa yang anda perlu buat ialah share link di atas kepada seberapa banyak orang yang boleh..Setiap klik akan menghadiahkan 20 sen kepada kita.

Jumlah klik dikira berdasarkan Unique Click. iaitu setiap orang cuma boleh klik sekali sahaja dalam satu hari..Jika anda bagi orang yang sama klik banyak-banyak pun tak guna..income cuma 20 sen jugak..
Korang boleh share link itu di mana-mana sahaja seperti dalam facebook, twitter, YM, blog dan sebagainya asalkan anda jangan melakukan spamming dan tidak melanggar Terms & Consitions seperti di atas..
Pastikan anda cek selalu page Advertising di atas kerana link anda mungkin dah tamat tempoh atau ada muncul pula link yang baru..Pastikan anda promosikan setiap link yang belum ada tanda “Completed” untuk memaksimakan keuntungan anda..

Cek dari youthsays

wanmus

Alhamdulillah. Selepas selasa minggu lepas dapat call dari pihak Youthsays, di mana mereka minta saya amikkan cek di pejabat mereka, cek youthsays pun dah masuk rupanya pagi ni. Pihak youthsays call saya supaya amik cek di pejabat mereka sebenarnya tapi sebab jauh sangat, saya minta mereka masukkan ke akaun Maybank saya.


Secara ringkasnya...
1 Support Campaign : RM 0.20
Cashout : RM 50.00
Payment : Cek / Bank Account

Nanti bersambung. pastikan anda sudah ada akaun ys selepas ni supaya senang skit nak try apa yg saya tulis kat sini. Klik disini untuk buka akaun youthsays anda secara PERCUMA!


0 Komentar untuk "Rahsia Internet: cara buat duit dengan youthsays"

Dah baca? Sudikanlah beri komen sepatah dua ya...

 
Copyright © 2015 naima afrina - All Rights Reserved
Template By Catatan Info