Review kereta | Perodua Myvi Baru ( New Perodua Myvi )

Myvi keluaran Perodua adalah kereta paling laris di Malaysia sebab kerap
sangat terserempak kereta Myvi ini di mana-mana sahaja. Pernah sekali
ketika aku memandu dengan kelajuan 160 km/jam di lebuhraya Utara Selatan
tetiba dari jauh aku nampak sebuah kereta warna orange bergerak laju. Aku
tak nak lah tunjuk lebih jadi aku pun beri laluan peeh rupanya kereta Myvi
punyalah laju yang drive perempuan pulak tu. Itu bukan kali pertama aku
terserempak dengan kereta Myvi yang dipandu laju mungkin rekabentuk Myvi
yang agak stabil tu yang mereka berani pecut Myvi abis meter.



(Embedded image moved to file: pic00508.jpg)myviorange
Perodua Myvi Baru D54T Mystical Purple pasti jadi rebutan



Perodua Myvi warna orange tu

Perodua baru melancarkan Myvi modal baru Myvi D54T 2011 yang pastinya lebih
hebat daripada modal sebelumnya. Yang aku suka Myvi ni sebab ada
macam-macam warna antara warna Myvi modal baru adalah Ivory White, Ebony
Black , Mystical Purple, Glittering Silver, Medellion Grey dan Pearl White.
Harga pun reasonable dari RM44k untuk Myvi Manual dan dari RM47k untuk Myvi
Automatik.



(Embedded image moved to file: pic15096.jpg)myvid54t
Perodua Myvi Baru D54T Mystical Purple pasti jadi rebutan



Perodua Myvi Modal Baru D54T


Pesanan kepada pemandu Myvi bila memandu tu janganlah laju-laju sangat
ingat keluarga tersayang yang menunggu di rumah. Rasanya dah banyak sangat
juga kemalangan maut Myvi ni jadi jangan kita pulak jadi mangsa berikutnya.


(Embedded image moved to file: pic09942.jpg)
myvipurple Perodua Myvi Baru D54T Mystical
Purple pasti jadi rebutan



Perodua Myvi Baru D54T Mystical Purple

Tak sabar aku nak tengok Myvi D54T Mystical Purple on the road adakah mampu
menewaskan kelajuan Myvi orange.



0 Komentar untuk "Review kereta | Perodua Myvi Baru ( New Perodua Myvi )"

Dah baca? Sudikanlah beri komen sepatah dua ya...

 
Copyright © 2015 naima afrina - All Rights Reserved
Template By Catatan Info