Mengaku bukan gay

BARU sahaja mahu mencuba nasib sebagai pelakon, nama Amran Ismail terus dicalit dengan kontroversi hebat. Jejaka berusia 27 tahun ini pada mulanya tidak mahu terus dibelenggu dengan kisah tidak benar itu, namun setelah lama berlalu dia akui kontroversi ini meninggalkan kesan yang agak mendalam buat kariernya.
Menurut Amran dia sendiri hairan bagaimana namanya dikaitkan dengan aktiviti cinta songsang bersama seorang lagi rakan artis. Bercerita lebih lanjut mengenai hal itu, Amran memberitahu dia kini lebih berhati-hati bagi mengelakkan diri terjebak di dalam kontroversi yang sama.
 
"Saya tahu apa yang salah, jadi saya tidak akan sesekali melakukan hal itu.
"Saya kenal dengan Anding juga sebagai rakan ke gimnasium. Mungkin hubungan baik kami di salah ertikan," katanya ringkas.
Menerima tempias melalui kontroversi itu Amran memberitahu sehingga kini dia masih dipandang serong sebahagian masyarakat. Walaupun begitu dia bersyukur kerana mempunyai peminat yang setai menyokong kariernya. Di kala umurnya semakin meningkat kini, Amran memberitahu dia juga mempunyai naluri yang sama seperti lelaki lain iaitu untuk mempunyai keluarga sendiri.
 
"Sama seperti lelaki lain saya juga mahu mempunyai keluarga, buat masa ini masih masih belum mempunyai teman wanita. Mungkin berkat doa peminat semua saya akan bertemunya," katanya berseloroh.
 
Menyentuh soal kariernya menurut Amran dia kini sedang sibuk menyiapkan sebuah telemovie terbitan stesen televisyen di Brunai.
"Alhamdullilah nampaknya rezeki ke sana. Drama ini merupakan kerjasama diantara penerbit Brunei dan Malaysia," katanya.
Antara artis Malaysia lain yang turut terlibat adalah Tasha Shila.


0 Komentar untuk "Mengaku bukan gay"

Dah baca? Sudikanlah beri komen sepatah dua ya...

 
Copyright © 2015 naima afrina - All Rights Reserved
Template By Catatan Info