Buat duit dengan jomniaga.com

Pasti dah ramai join jomniaga kan. Aku pun dah lama join, cuma tak aktif. Sejak dua menjak ni je kembali aktif guna jomniaga, guna akaun lama, nasib baik ingat lagi password jomniaga ni. Bila login balik, aku terus jer promote apa yg sesuai dgn blog aku produk2 jomniaga ni. Cara promosi pun telah diperbaikki hasil dari perkongsian kawan2 yang berjaya hasilkan duit daripada jomniaga.
Dah lama rupanya aku daftar jomniaga

 

Tahu tak korang?

Tahu tak korang, kalau korang nak promote Premium Vendor macam PPL ( pay per lead ala yang rm2 satu kepala tuh ) korang kena sahkan akaun korang dengan menghantar butiran2 untuk menunjukkan korang ni warganegara Malaysia. Korang boleh hantar scan / gambar ic, lesen memandu ker... ok jer. Janji bukti yang korang ni warganegara Malaysia. Kalau tak, sia2 je promote Premium Vendor nih sbb income tak di kira oooo.
Dalam kes aku ni kan, sebab aku sambung je akaun lama aku, aku tak perasan bahawa aku belum sahkan lagi akaun aku nih. Tapi minggu ni aku dah buat le, dan sudah ok. Sejak 2 menjak ni aku promote PPL ( tak tahu le ada sale ke idak.. hehe ) tanpa hiraukan benda2 nih. Semuga ini menjadi pengajaran pada korang yang masih baru.
Pengesahan jomniaga.
Bagi yang belum daftar lagi, bolehlah cuba satu sistem oleh rakyat Malaysia yang ala clickbank nih, untuk menjual produk korang dan juga mempromosi produk2 lain yang ada dalam jomniaga.com.
Dah ramai yang berjaya ooo...
 


0 Komentar untuk "Buat duit dengan jomniaga.com"

Dah baca? Sudikanlah beri komen sepatah dua ya...

 
Copyright © 2015 naima afrina - All Rights Reserved
Template By Catatan Info