Gaya moden Muslimah

Kehadiran rekaan yang menepati syarat pemakaian, bukan saja membolehkan wanita Muslimah bergaya, malahan lebih memikat dalam setiap langkah dipadukan mereka. 

Seiringan permintaan dunia pemakaian Muslimah yang semakin mendapat perhatian, Festival Fesyen Islam (IFF) 2013, acara persembahan fesyen yang tidak asing lagi tampil sekali lagi memperkenalkan rekaan busana dilihat mampu memberi impak dalam industri fesyen. 

Eksklusif, mewah 


Menceriakan pentas dengan rekaan menggabungkan keunikan songket, fabrik batik dan tenunan sentuhan utama, pementasan bertemakan Kelir Sriwijaya di Palembang, Indonesia, barubaru ini, menampilkan rekaan kreatif pereka Indonesia dan Malaysia dalam menyemarakkan lagi dunia hijab Muslimah moden. 

Eksklusif dan mewah, namun masih mengekalkan syarat pemakaian wanita Muslimah moden. Antara pereka yang turut menyumbang sentuhan kreatif mereka ialah tiga dari Malaysia iaitu Datuk Tom Abang Saufi, Nora daripada Galeri Muslimah serta Calvin Thoo. Pereka dari Indonesia pula ialah Zainal Ariffin, Jeny Tjahyawati, Ade Listiani, Dian Pelangi dan Ghea Panggabean. 


0 Komentar untuk "Gaya moden Muslimah"

Dah baca? Sudikanlah beri komen sepatah dua ya...

 
Copyright © 2015 naima afrina - All Rights Reserved
Template By Catatan Info