Power Bank Murah, RM79 ( 20 000 mAH)

Dalam aku dok cari-cari power bank sebab memang ada keperluannya nih, bajet pulak ciput. Terjumpalah aku power bank yang aku rasa murah banyak. Brand tak pastilah ok ke tidak hoho... hentam saja je labu kan. Nama power bank ni " Universal Dual-Port Power Bank 20000mAh White " yang berharga RM79 jer kat lazada. Boleh lah nih, jangan meletup sudah ler... hoho. Kalau ikut perkiraan, power bank nih boleh caj sampai 10 kali nih bergantung kepada kapasiti bateri smartphone memasing.

Universal Dual-Port Power Bank 20000mAh White


Aku rasa aku nak beli nih lah, asyik survey tak sudah-sudah tiba masa untuk beli la plak kan, murah dah nih tapi kalau ada kekawan tahu lagi murah ( hoho ) habaq mai ler kat cekk nih. Kasi gambar skit yang aku ambik dari lazada.


 Warna putih, menarik gak kan, macam mahal tapi murah jer rupanya, sesuai sangat kalau nak beli nih bawak travel senang.


Kat lazada ni ada tempat untuk review barang yang dah kita beli, sebelum beli kena baca-baca skit kot2 ada yang tak puas hati.

Perghhh... 2 sekali gus boleh caj nih weh. Memang berbaloi nih. Oklah muktamad dah nih, nak beli yang nih lah. Kalau korang ada rekemen mana-mana power bank, tolong kongsi skit, terima kasih ya. Kalau ada yang taste macam aku, dan nak tengok lanjut tentang power bank nih, boleh lah ke link kat bawah nih, tak payah korang nak cari-cari kat lazada satu-satu, lambat.



0 Komentar untuk "Power Bank Murah, RM79 ( 20 000 mAH)"

Dah baca? Sudikanlah beri komen sepatah dua ya...

 
Copyright © 2015 naima afrina - All Rights Reserved
Template By Catatan Info