Power Bank murah

Sejak aku letak email aku kat newsletter lazada nih, macam-macam promosi yang lazada hantar. Emm.. nasib baik lah aku takde duit ooo.. kalau tak, mahu aku rembat gajet-gajet yang aku rasa harganya boleh le tahan murahnya, kalau time sale ler kan. Sekarang ni pulak ada sale gila-gila kat lazada ( sale hujung tahun kot ) dan untuk entri kali nih, aku nak kongsi kan skit  produk yang lazada email kat aku dan juga aku masuk site lazada dan tengok produk yang aku anggap murah la ( bagi aku la ).


Macsonic Portable Battery Bank 12000mAh White


Nampak tu, Macsonic Portable Battery Bank 12000mAH, RM65 jer.


Sekarang ni ramai yang guna smart phone, kalau selalu main game, bateri cepat habis oooo, power bank memang di perlukan terutama kalau kita keluar jalan-jalan atau travel seperti aku pergi Desaru hari tuh, saat-saat indah tak dapat di lepaskan. Sanggup caj batteri smart phone kat kaunter hotel.


Ini cara-cara belian dengan lazada


Sony MN2 Smart Watch Black with 2 Wristbands



Terbaik, tapi yang ni hari ni sahaja.


Mak aiii... smart phone yang banyak fungsi ni, dapat kat budak-budak remaja buat stail kemain nih. Orang-orang dah tak sesuai gajet-gajet cam nih. Elok sangat kalau nak beli gajet time-time promosi hujung tahun nih kat mana-mana kedai pun. Kat lazada aku nak kongsi sini, sempena sale ni ( aku tengok kat website dia ), ada additional 10% less kalau guna kad kredit visa. Jadi kalau memang dah berkenan lama dengan gajet-gajet nih, elok sangat lah tuh beli masa sale nih dengan kredit kad visa. Kalau banding dengan Samsung Galaxy Gear, sapa menang ni?


Beli dengan kredit kad visa untuk dapat tambahan 10% diskaun!



Kawan aku ada beli produk kat lazada dan jual balik ooo... power bank yang harga rm90, aku tak ingat brand mana satu. Dia promote kat kekawan facebook, ada order baru dia beli kat lazada dan bagi kawan dia, senang gak cara cam tuh, rezeki dia.


Inilah kelebihan belian online ni, tu je aku nak kongsi sebenarnya.




0 Komentar untuk "Power Bank murah"

Dah baca? Sudikanlah beri komen sepatah dua ya...

 
Copyright © 2015 naima afrina - All Rights Reserved
Template By Catatan Info