Tengok Cerita Kartun Frozen

Aku bukan kaki wayang, aku kaki irc, dulu la zaman sekolah-sekolah dulu. Lepak cc tekel awek, tak dapat  pun hohoho. Minggu  lepas aku bawak anak pegi tengok citer Frozen kat IOI Mall Puchong. Menarik gak citer nih, sampai anak aku yg umur 2 thn lebih boleh nangis oooo. Mak dia dgn anak sulung aku, konfirm la menitis air mata pada bab-bab terakhir tuh. Aku kontrol, mana bleh kuar air mata.


Review Filem Frozen


Filem ni pasal magik-magik skit ( citer kartun nih ) di  mana ada 2 puteri dan kakaknya ada kuasa magik. Dalam satu kemalangan, magik tu kena kat adik dia dan kakaknya dia cuba menjauhkan diri dari adik. Dalam pada tu ler, terjumpa hero-hero dalam citer nih dan akhirnya kakak dan adik ni rapat kembali.


Best tak?







0 Komentar untuk "Tengok Cerita Kartun Frozen"

Dah baca? Sudikanlah beri komen sepatah dua ya...

 
Copyright © 2015 naima afrina - All Rights Reserved
Template By Catatan Info