Saya Dapat RM86 Sehari Dengan 8Share.com kata http://blog3dalam1.blogspot.com/

Hai semua! Mesti anda yang tengah membaca artikel ini tertarik & ingin mengetahui bagaimana saya boleh menjana RM86 sehari dengan 8Share.com. Tips saya untuk korang adalah simple. Ya, betul-betul simple tau tak? 


BUKTI RM86 YANG TERKUMPUL SEJAK SEMALAM


Saya Dapat RM86 Sehari Dengan 8Share.com


Kalau anda perasan perkhidmatan 8Share.com dan churpchurp adalah sama di mana kedua-duanya adalah syarikat pengiklanan yang membantu blogger & individu menjana duit dengan menyebarkan link pada laman sosial. Ok sekarang saya akan share tips menjana RM86 Sehari dengan 8Share.com. 2 tips yang amat mudah.


Tips Pertama "RAJIN"



Saya Dapat RM86 Sehari Dengan 8Share.com

Percaya tak anda kerja berkongsi link seperti 8Share.com ini pun perlukan kerajinan? 


Ok saya ambil contoh diri saya sendiri, saya mendaftar 8Share.com ini sudah lama sebenarnya sejak awal tahun 2013. Oleh kerana sibuk, saya nak share link yang mudah pun tidak sempat Haha!


Saya mula sharing-sharing ini pagi semalam bermula di facebook. Banyak lagi laman sosial untuk kita share link seperti youtube, twitter, linkin, myspace dll cuma saya focus kepada facebook kerana saya ada ramai kenalan di sana. Saya share link di facebook menggunakan...

  • Timeline saya sendiri
  • Wall kawan
  • Inbox kawan
  • Group Blogger
  • Dan fanpage saya sendiri 



Tips Kedua "Ramai Kenalan"


Saya Dapat RM86 Sehari Dengan 8Share.com


Jumlah kenalan di facebook saya:-

  • Facebook friends (3,000++)
  • Group Blogger (20 group dengan 5,000 members setiap group
  • Fanpage saya 800+ members

Anda bayangkan dalam sehari saya mampu share sebuah iklan 8Share kepada hampir 50,000 orang! Setakat nak dapatkan 50 UV umpama makan kacang je Haha!


Saya Dapat RM86 Sehari Dengan 8Share.com


Ok itulah cara saya dapatkan RM86 sehari dengan bantuan facebook Haha! Kesemua iklan di8Share sudah selesai saya share dan sekarang saya tengah tunggu iklan baru Haha!




Anda juga boleh menjadi affliate dan mendapat RM2 sekiranya ada member baru mendaftar menggunakan link ini -> Join Now Baby 



0 Komentar untuk "Saya Dapat RM86 Sehari Dengan 8Share.com kata http://blog3dalam1.blogspot.com/"

Dah baca? Sudikanlah beri komen sepatah dua ya...

 
Copyright © 2015 naima afrina - All Rights Reserved
Template By Catatan Info