Akaun Facebook Ibu Remaja OKU Puan Lola Telah Dihack oleh RileksCrew

Akaun Facebook kepunyaan Imashima Lola, ibu kepada remaja OKU yang dikurung dengan kejam telah di godam oleh pasukan penggodam terkenal Malaysia "The Rilekscrew". Cepat betul mereka ni buat kerja.



Bagaimanapun admin melihat ianya bukanlah ingin membela wanita ini, tetapi ibarat sudah jatuh di timpa tangga, sudahnya diberkas oleh pihak berkuasa, dikutuk dicaci oleh orang ramai, kini digodam pula akaun Facebook dan diberi akses kesemua gambar-gambar peribadi beliau. Kasihan juga  dengan nasib yang menimpa wanita ini, walaupun tindakan yang dilakukannya amat kejam, tak perlulah didedahkan lagi bahan-bahan privasinya untuk tontonan umum, tindakan undang-undang yang bakal dikenakan nanti sudah setimpal, kita hanyalah manusia biasa yang tak lekang daripada melakukan kesilapan.

Berdasarkan permerhatian admin  juga, Krew ini bukan sahaja memberi akses kepada semua gambar-gambar peribadi malah mereka juga menerima semua pemintaan menjadi kawan "Approve Friend" pada akaun wanita ini. Selain itu mereka juga mengemaskini status Facebook dengan kata-kata seolah wanita ini tidak rasa bersalah dengan status gelak ketawa. Harus diingatkan bahawa ini akan lebih mengaibkan wanita tersebut.

Bagaimanapun, sama-samalah kita berdoa agar ibu kepada remaja malang ini bertaubat dan kembali ke pangkal jalan dan kepada pelaku godam ini diharap dapat mengembalikan akses akaun tersebut seperti sediakala. 


0 Komentar untuk "Akaun Facebook Ibu Remaja OKU Puan Lola Telah Dihack oleh RileksCrew"

Dah baca? Sudikanlah beri komen sepatah dua ya...

 
Copyright © 2015 naima afrina - All Rights Reserved
Template By Catatan Info