Tupper Cabinet - boleh basuh, pelbagai design dan warna

Korang pernah dengar tak tupper cabinet? Saya pun baru je tahu kewujudan tupper cabinet nih melalui facebook. Tetiba hari nih jumpa ada jual dalam lazada #MYCyberSALE.

Perghh.. macam-macam design ada dan boleh match dengan bilik korang sebab ada banyak warna yang di sediakan. Ermm... saya suka biru tuh sebab nak ngam  dengan bilik si kecil kat rumah. Budak-budak suka frozen warna biru, jadi tupper cabinet yang warna biru tuh sesuai sangat ler.

Untuk pengetahuan korang, lazada join #MYCyberSALE kali nih dan akan berakhir hari nih - last day. Cuba usha barang-barang lain yang korang suka gak seperti tablet murah ada wifi dan camera nih.


Tupper cabinet boleh basuh


Satu kelebihannya boleh di basuh kabinet nih. Kalau dah kotor atau ada habuk boleh je basuh dan keringkan. Lagipun senang nak ubah sana-sini dan juga kemas.

Lagi satu, tupper cabinet nih sihat kepada persekitaran - takde keluar bau-bau atau bahan kimia dalam bilik yang menyebabkan hidung tersumbat.

tupper cabinet
Tupper Cabinet - warna mana korang suka?

Bermacam-macam warna ada ikut kesukaan korang lah. Hari tuh ada orang jual kat facebook, tapi harga tak bagi. Kat lazada ni, harga di berikan malah semasa #MYCyberSALE nih, harga murah dari biasa maximun saya tengok-tengok 62%.


Versatilenya Tupper Cabinet Ni...


Korang boleh susun tinggi mana korang suka tupper cabinet nih. Nak sampai syiling rumah pun boleh. Saya cadangkan susun 6 tingkat pun dah ok. Harga berdasarkan berapa banyak kotak-kotak tuh yang korang beli.

Boleh pilih macam-macam corak dan pelbagai saiz untuk di muatkan ke dalam bilik, baru nampak kemas kan.

Kalau korang nak tahu lebih lanjut design lain tupper cabinet nih, boleh lah ke:

=== > Tupper Cabinet Lazada

Dekat ruangan search, korang copy paste " Tupper Cabinet " nanti akan keluarlah pelbagai design dan harga.

Selamat mengemas rumah.


0 Komentar untuk "Tupper Cabinet - boleh basuh, pelbagai design dan warna"

Dah baca? Sudikanlah beri komen sepatah dua ya...

 
Copyright © 2015 naima afrina - All Rights Reserved
Template By Catatan Info