8Share - salah satu cara buat duit online tanpa guna blog

Buat duit dengan 8share - Saya tengok kat facebook, masih ramai lagi yang guna servis 8share ni untuk dapat duit dari online, sikit-sikit jer. Saya belum pernah jumpa yang dapat banyak contohnya rm500 sebulan ke, belum lagih. Kalau ada pun bagus le, nak juga belajar cara buatnya kan. 8share ni salah satu cara cari duit online untuk mereka yang takde blog, yang ada blog lagi lah bagus. Saya makin suka dengan 8share nih sebab cara nak promote senang je, tapi kena rajin dan timing kena bagus.


Sebelum ni, saya ada tulis sedikit tip pasal 8share ni:


1. Cara buat duit dengan 8share - info mudah faham

2. Tip untuk iklan 8share ke facebook - cara yang betul

3. Panduan untuk ambil link 8share - iklan kat blog


Buat Duit Dengan 8Share


Agak-agak korang, timing bagus tu camne? Kita cari masa orang ramai buka facebook - lunch hour, selepas isyak ni masa paling best untuk promote 8share sebab masa ni ramai yang tengah rilek-rilek tengok tv sambil berfacebook kan.


Contoh iklan 8share dan pendapatan. Max satu iklan hanya rm10 ringgit. Min cash out RM50.



Pagi, boleh juga. Sebelum masuk kerja ada gak yang semak fb dulu, kalau - kalau ada berita baru kan. Jadi masa ni le kita ambil peluang untuk promote 8share kat facebook. Pendapatan 1 klik = rm.020. Dapat sikit-sikit boleh le, janji semangat jangan luntur.


8Share Percuma Je!


Saya galakkan korang cuba 8share ni - dapatkan akaun percuma 8share. Lagi bagus kalau korang ada ramai fb, memang boleh dapat income, tapi takde le sampai kaya dengan 8share nih.


 



0 Komentar untuk "8Share - salah satu cara buat duit online tanpa guna blog"

Dah baca? Sudikanlah beri komen sepatah dua ya...

 
Copyright © 2015 naima afrina - All Rights Reserved
Template By Catatan Info