“Saya Di Pecat Tanpa Surat” – Ustaz Nasharudin Mat Isa

"Terima kasih rakan-rakan saya. Saya menerima ratusan sma, email dan panggilan talipon. Sehingga disaat saya hantar sms ini saya masih belum menerima sebarang surat menyatakan perlucutan jawatan tersebut. Walau apa pun, perjuangan untuk mendaulatkan Islam mesti diteruskan, berjawatan atau tidak.
Jawatan tersebut adalah lantikan Parti, bukan pilihan saya. Jika parti ambil kembali jawatan itu, itu hak parti. Cuma setakat ini saya hanya tahu tentang pemecatan tersebut melalui media dan tidak melalui saluran rasmi Parti. Berorganisasi hanyalah wadah tetapi berpegang pada prinsip adalah satu tuntutan. Saya akan terus berikan sumbangan terbaik kepada mana-mana pihak yang ingin mendaulatkan Islam."
-Nasharudin Mat Isa


0 Komentar untuk "“Saya Di Pecat Tanpa Surat” – Ustaz Nasharudin Mat Isa"

Dah baca? Sudikanlah beri komen sepatah dua ya...

 
Copyright © 2015 naima afrina - All Rights Reserved
Template By Catatan Info